Wat heb je aan kennis wanneer je die niet kunt verkopen?

In onze kind-hond-professional programma’s zit veel kennis. Binnen een half jaar ontvang je zoveel formats en scripts dat je jouw eigen kind-hond programma kunt aanbieden.

Maar wat heb je aan die kennis als je die niet kunt verkopen. Bijvoorbeeld omdat hondenbezitters niet weten dat jij en je bedrijf bestaan? Hoe krijg je naamsbekendheid?

Als je daarin geen stappen zet is dat super zonde.  Er worden veel mooie trainingen ontwikkeld die dan in de kast blijven liggen, omdat ze zogenaamd niet zouden verkopen. Wat heb jij nog in de kast liggen?

Los van de omzet die je misloopt, groei je ook niet zoals je zou willen en je helpt geen honden en gezinnen met je kennis en ervaring. 

Heel vaak beweert een professional dat een training niet verkoopt, omdat er geen animo voor is.

Maar klopt dat wel?

Of is het zo dat potentiële klanten nog niet op de hoogte zijn van jouw bedrijf én wat je te bieden hebt? Zo niet, komt dat dan omdat je misschien nog onvoldoende in beeld bent?

Om die reden stond een van de live dagen voor onze VIP studenten in het teken van: ‘Ben ik in beeld?

De meesten van ons weten inmiddels dat het goed is om een foto van jezelf te plaatsen op onze social media kanalen, zodat de potentiële klant je leert kennen.

Maar wij gaan een stapje verder, want een foto zegt veel minder dan een kort filmpje. De kortste en krachtigste manier waardoor mensen jou leren kennen is via een videofilmpje.

Maar dan moet je wel vertrouwd raken met het opnemen van een video van jezelf. En dan niet zomaar even een opname waarop je wat babbelt, maar een waarop je een boodschap deelt die IMPACT heeft.

Onze kind-hond-professionals gingen aan de slag met het schrijven van een script en hoe ze oefenden met het kiezen van de juiste locatie, houding en punten van aantrekkingskracht.

Het was zo’n enorme leuke dag…

Aan het einde van de dag had iedereen een videofilm met kop en staart, lekker kort en krachtig.

Een paar reacties van die dag:

Nooit gedacht dat ik ooit een YouTuber zou worden, maar het is nu echt wel een optie.”

“Ik sta er verbaasd over hoe je in een paar uurtjes tijd zoveel kunt leren en echt tot een video kunt komen. Het script is hier heel nuttig bij.”

Ik houd er totaal niet van om op camera te verschijnen, maar vandaag heb ik gemerkt dat ik er niet dood van ga, het valt eigenlijk wel mee.”

“Ik vind alle live dagen een feestje, maar deze keer was het echt een topper. De sfeer was weer goed, alles kon en mocht en om op zo’n mooie locatie hier mee te mogen werken, was geweldig.”

Dierbare groet

Cindy

P.S

Binnenkort geef ik weer mijn  ’23 doorbraken’ webinar. Hierin deel ik mijn grootste inzichten over ondernemerschap in de hondenbranche in het werken met kinderen. Klik voor meer info en om je even in te schrijven:

https://dierbare-ontmoetingen.webinargeek.com/23-impact-doorbraken-webinar

Spreek je me graag persoonlijk, stuur me een e-mail op info@dierbareontmoetingen.nl

Dan nodig ik je uit voor een telefonisch spar-gesprek en bespreken we wat jouw wensen zijn in jouw werk en kan ik je daar mogelijk een advies geven. Wanneer het je interesseert, vertel ik je vrijblijvend meer over onze programma’s.