Positieve ervaringen van je klanten zijn het waardevolste bewijs dat je als hondenprofessional kunt krijgen.
Niet alleen voor jezelf, maar ook voor hen die nog overwegen je dienst af te nemen.
Om de balans te houden is het nodig om zowel de positieve ervaringen te horen als de negatieve. Zodat we kunnen groeien en verbeteren, maar ook weten wat wel goed gaat en dat kunnen vermeerderen.
Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw klanten eerlijke ervaringen met je delen? En hoe kun je die vervolgens inzetten?
Vraag het ze:
- Op papier, in een gesprek, in een mail of app…
- Verwerk ze standaard in je programma of mailfunnel…
- Zorg dat deze vraag standaard terugkomt in je afronding…
- Of al eerder zodat je het kunt gebruiken in het contact met de (potentiële) deelnemers…
Ervaar ze:
- Verwerk vervolgens de negatieve ervaringen naar binnen toe én buig het om tot iets productiefs in je dienst.
- En deel de positieve ervaringen naar buiten toe, durf te shinen! ☀️ 😁
Zet een stap om hiermee te starten in je bedrijf en je hebt straks prachtige en waardevolle bewijzen van jouw dienst. Waarin het resultaat zichtbaar wordt wat je hebt gedaan met alle ervaringen die op je pad kwamen.
Ben je benieuwd naar hoe wij het hebben toegepast? Je vindt hieronder twee voorbeelden van de positieve ervaringen die wij delen.
Ervaringen van professionals: https://dierbareontmoetingen.nl/hondenprofessional/ervaringen/
Ervaringen van hondeneigenaren: https://dierbareontmoetingen.nl/hondeneigenaren/ervaringen/